Vinter

I♥Vinter! Kom hem för nån timme sen! :) Idag hade Kicki linser (Kiffian - Ki är för Kicki) så jag tog massa bilder som jag tänkte lägga upp! Men det fick jag ej :'( Hon har i vanliga fall blå ögon men idag hade hon bruna ;) Sjukt fint men hennes vanliga ögon är ännu finare! Jag har bakat för ovanlighetens skull idag faktiskt! :) Bakade kokosbollar! Tog lite bilder idag när jag gick till skolan, sämst kvalité men jaja :p

I love snow!! ♥



Vet inte om vi har berättat vrf vi heter Kiffiann! Ki är för Kicki, ffi är för Josefin (jag) och ann är för AnnSofie! Det är mest jag (Josefin) som bloggar här numer men Kicki och AnnSofie kanske kikar in ibland! :)

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0